Certyfikowany Terapeuta Manualny Kaltenborn, Międzynarodowy Terapeuta Medycyny Ortopedycznej metodą Cyriaxa, certyfikowany Fizjoterapeuta Sportowy, terapeuta Medycznego Treningu Terapeutycznego, Terapeuta PNF, FMS, FDM.

Suche igłowanie, manipulacje stawowe i krótkolędźwiowe HVLA, terapia mięśniowo-powięziowa,  fascial fitness, funkcjonalna terapia manualna, masaż tensegracyjny, taping.

PRAKTYKA SPORTOWA

Jestem absolwentem Fizjoterapii na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Obecnie realizuje się w pracy naukowej, dydaktycznej oraz zawodowej. Moją drogę zawodową bez wątpienia ukształtował sport. Od najmłodszych lat czerpałem przyjemność z gry w piłkę ręczną na parkietach całej Polski. Dzięki temu od podszewki poznałem charakterystykę i metodykę treningu, odnowy biologicznej, mechanizmów przez które dochodzi do urazu oraz sposoby ich zapobiegania. Obecnie nieustannie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności na licznych specjalistycznych kursach w kraju i za granicą w dziedzinie medycyny ortopedycznej i sportowej oraz terapii manualnej, miękkotkankowej, powięziowej, odnowy biologicznej i profilaktyki urazów i treningu.

MISJA

Rozpocząłem swoją praktykę fizjoterapeutyczną z misją niesienia profesjonalnej pomocy ludziom cierpiącym z powodu dolegliwości bólowych zarówno aktywnym, jak i niezwiązanym ze sportem. Staram się zaszczepić u swoich pacjentów zamiłowanie do aktywnego i zdrowego stylu życia.

W społeczeństwie panuje błędne przekonanie, że w momencie pojawienia się nieznanych wcześniej dolegliwości bólowych lub kontuzji, należy definitywnie zakończyć swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Ból i kontuzja są jedynie sygnałami większego problemu, który jest w naszym organizmie od dłuższego czasu. Pomimo negatywnych emocji i odczuć, stanowi jednocześnie kolejny krok w samodoskonaleniu się i poszerzeniu świadomości własnego organizmu. Dyscypliną, która łączy wiedzę z zakresu anatomii, ortopedii, neurologii biomechaniki i medycyny sportowej jest fizjoterapia.

Nie musisz być zawodowym sportowcem, aby skorzystać z profesjonalnej fizjoterapii. Obojętne, czy siedzisz przed komputerem 12 godzin, kopiesz piłkę w podrzędnym okręgowym zespole, truchtasz dwa razy w tygodniu, gdy tylko oderwiesz się od biurka, grasz ze znajomymi w siatkówkę, piłkę nożną czy chodzisz po górach. Dla mnie jesteś zawodnikiem najwyższej klasy i zawsze zostaniesz potraktowany z największym profesjonalizmem. Tego samego oczekuję od Ciebie. Jeśli liczysz na parę ćwiczeń i złoty środek pt. „fizjoterapia w pigułce” to z całą pewnością nie znajdziemy wspólnego języka. Fizjoterapia to proces, który wymaga cierpliwości i zaangażowania. Sztuką nie jest pozbyć się bólu, ale sprawić by nie powrócił.

Wyznaję zasadę kompleksowego, holistycznego i indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dolegliwości bólowe to często objaw, a nie przyczyna, dlatego dobrze jest uzbroić się w cierpliwość, by razem osiągnąć cel w postaci Twojego powrotu do sportu, pracy czy codziennego komfortowego funkcjonowania. Z tą różnicą, że będziesz szczebel wyżej od pozostałych.002-1

WYKSZTAŁCENIE I KOMPETENCJE

• 2019 Certyfikowany Terapeuta Manualny Kaltenborn – Evjenth Concept – Grzegorz Balik
  • 2019 Suche Igłowanie – Karol Szapel